Кількість
|
Вартість
|
||
|
"Алхіміки: Дедуктивне зілляваріння" - це фентезійний детективний євро з механікою розміщення робочих ("worker placement"). У цій грі, гравці виступають в ролі вчених-алхіміків, які займаються приготуванням магічного зілля, експериментами над студентами, публікацією теорій та їх спростуванням. За результатами змішування інгредієнтів відповідає або безкоштовний електронний додаток, або гравець-ведучий. Щоб уникнути зайвих турбот, рекомендується використовувати додаток, який добре працює на всіх основних платформах, є зручним та простим у використанні, а також звільняє гравців від рутини та зайвих рухів. Він може генерувати випадкові поєднання інгредієнтів та полегшувати перевірку теорій. **Інноваційна гра чеської школи:** Настільна гра "Алхіміки" була випущена в 2014 році видавництвом "Czech Games Edition". Вона представляє типовий продукт чеської школи геймдизайна з авторством Матуша Котрі та художником Давіда Кошара, відомого своєю роботою над іграми "Dungeon Lords" та "Dungeon Petz" Влади Хватила. За 2014-16 роки гра "Алхіміки" отримала перемоги на конкурсах, таких як "Scelto dai Goblin", "Essener Feder", а також стала номінантом на конкурсах "Nederlandse Spellenprijs", "Goblin Magnifico", "Meeples' Choice" і "Golden Geek" у категоріях "Найкраща гра року", "Краща стратегічна гра", "Краще оформлення" і "Найбільш інноваційна гра". Гра займає високі позиції в рейтингах на "BoardGameGeek" та входить до ТОП-100 кращих ігор всіх часів і народів. **Змішування інгредієнтів:** Кожен інгредієнт має свою формулу, що складається з негативних і/або позитивних елементів трьох кольорів. Змішуючи інгредієнти, гравці об'єднують однополярні і однокольорові елементи у великі та маленькі кола. Результатом є зілля зцілення, прискорення і мудрості із позитивними значеннями, або зілля отруєння, паралічу і божевілля з негативними. Якщо в обох формулах немає загальних елементів, утворюються нейтральні зілля. Результати фіксуються на трикутнику результатів - в місцях перетину випробуваних інгредієнтів. Гравці відзначають правильні і неправильні формули на аркушах під трикутником результатів. Всі дослідження абсолютно секретні, тому гравці приховують здобуті відомості за ширмами. **Ігровий процес:** Партія складається з рівно шести "днів"-раундів. У кожному раунді гравці визначають порядок ходу, виставляючи свої колби на трек ініціативи. Вище розташовані колби дозволяють виконувати дії раніше, але при цьому нижчі ділення дають більше бонусів - карт інгредієнтів і послуг. Гравці планують дії в зворотному порядку тр еку ініціативи, викладаючи кубики свого кольору в різних областях ігрового поля. Гравець займає своїми кубами нижні вільні комірки обраної області. Гравці, які знаходяться вище на треку ініціативи, планують свої дії пізніше, отримуючи величезну перевагу, знаючи вибір суперників. Області активуються за годинниковою стрілкою, і гравці виконують свої дії в порядку від вищих до нижчих. Можливі дії включають отримання інгредієнтів, продаж інгредієнтів, покупку артефактів, проведення експериментів, продаж зілля шукачам пригод, публікацію теорій та спростування теорій. **Визначення переможця:** Гра завершується після шостого раунду, і гравці приплюсовують очки репутації, набрані в процесі гри, а також очки за артефакти, гранти та золоті монети. Завершальний додаток відкриває справжні формули всіх інгредієнтів, а гравці перевіряють теорії, заробляючи або втрачаючи очки. Перемагає гравець із найбільшою кількістю очок.