Кількість
|
Вартість
|
||
|
"Авалон" - це захоплююча настільна гра, нова версія відомої паті-гри "The Resistance", що вдосконалена за мотивами легенд про короля Артура. Гра була створена американським геймдизайнером Доном Ескріджем у 2012 році, а її українське локалізування виконано Гікачем, який також відомий своєю роботою над грою "Остання місія (Quest)". За період з 2013 по 2021 роки "The Resistance: Avalon" стала номінантом на численних конкурсах, таких як "Bulgarian Board Game Awards" і "Golden Geek" в категорії "Найкраща паті-гра", а також стала переможцем конкурсу "Guldbrikken". Неабияка популярність гри підтверджується тим, що вона залишається в ТОП-10 найкращих компанійських ігор усіх часів на сайті "BoardGameGeek". Гра включає в себе класичний дизайн, який доповнено картами Ланселотів (доброго та злого), жетоном Екскалібура та картами зміни лояльності. Гравцям пропонуються два варіанти гри, в яких лояльність Ланселотів може змінюватися випадковим чином протягом гри або ж гравці можуть заздалегідь знати момент зміни лояльності. Жетон Екскалібура дозволяє гравцям змінювати викладену іншим гравцем карту місії. **Авалон: Вірні слуги короля Артура проти посіпак Мордреда** На королівських землях шириться справжнє зло. Артур - єдина надія Британії, і без його присутності немає процвітання та слави. Проте в лавах його військових підступно затесалися посіпаки Мордреда. Їхньою кількістю може бути не багато, але вони відмінно знайомі один з одним і майстерно вводять в оману вірних слуг Артура. Лише Мерлін здатний розпізнати всіх представників зла, проте старий чарівник вимушений розкривати їхні таємниці загадками: якщо зло розкриє його, добро програє. "Авалон: Прихована загроза" - це дедуктивно-психологічна гра, в якій учасники розподіляються на слуг Артура, які грають на стороні сил добра, та посіпак Мордреда, які представляють сили зла. Для перемоги добра необхідно успішно пройти три місії, а зло перемагає, якщо три місії провалені, Мерлін убитий, або представникам добра не вдасться сформувати загін для місії. Гравці можуть висловлювати свої підозри в будь-який момент гри. Як слуги Артура, так і посіпаки Мордреда можуть брати участь в обговореннях, висувати звинувачення та заплутувати опонентів, щоб вони робили хибні висновки. **Перебіг гри** Кожен гравець отримує випадкову секретну карту персонажа. Він розглядає свою карту, щоб дізнатися лояльність свого персонажа, і кладе її долілиць перед собою, не розголошуючи іншим гравцям. Г ра починається з етапу знайомства, коли всі гравці закривають очі, а посіпаки Мордреда розкривають очі та взаємно визначаються. Потім всі знову закривають очі, і посіпаки Мордреда піднімають великі пальці, щоб Мерлін міг визначити їхню ідентичність. Кожен раунд складається з двох фаз: фази формування загону та фази проходження місії. **Фаза формування загону** Після обговорення лідер визначає необхідну кількість жетонів загону для поточної місії і роздає їх обраним гравцям. Якщо лідер бажає, він може приєднатися до загону, залишаючи собі один жетон. **Затвердження загону** Кожен гравець, включаючи лідера, вибирає жетон голосування, не розкриваючи його іншим гравцям. Після того як всі гравці виберуть свої жетони, лідер вказує їм їх розголосувати. Гравці відкривають свої жетони, і загін вважається затвердженим, якщо більшість гравців голосує "за". Якщо загін відхиляється (якщо більшість або стільки ж гравців голосують "проти"), лідерство переходить до наступного гравця, і процес формування загону починається знову. **Фаза проходження місії** Лідер роздає кожному учаснику загону по дві карти місії: 1 карту успіху і 1 карту провалу. Кожен учасник обирає одну карту і кладе її долілиць перед собою. Лідер збирає і перетасовує викладені карти, після чого вони відкриваються. Якщо всі карти - це карти успіху, місія пройдена успішно. Якщо принаймні одна карта провалу, місія вважається проваленою. **Закінчення гри** Гра завершується після трьох успішних або провалених місій. Якщо три місії провалено, зло перемагає. Зло також перемагає, якщо гравці відхилять п'ять загонів поспіль протягом одного раунду. Останній шанс для зла - вбивство Мерліна. Якщо успішно пройдено три місії, зло отримує останню можливість перемогти, вгадавши Мерліна. Представники зла спільно обговорюють, хто з представників добра може бути Мерліном. Потім гравець з картою "Убивці" вказує на одного з представників добра. Якщо вибраний гравець - Мерлін, зло перемагає; якщо вони помиляються, перемагає добро.